вторник, 30 август 2011 г.

SEO on-page

-За начало ще припомня какво казах за SEO on-page оптимизацията в SEO оптимизация на сайт - първи стъпки:
SEO on page представлява оптимизацията, която правите "вътре в сайта", т.е. начина по който пишете Вашите статии, начина на структуриране на Вашия сайт, процента наситеност на дадена ключова дума, за която се борите, използване на SEO friendly url адреси, правилен подбор на meta таговете (meta keywords и meta description), правилен подбор на заглавия за всяка една страница и още други куп неща, които ще ги разгледаме по-подробно в останалите теми.
И ето настъпи моментът, в който ще разгледаме нещата по-подробно.
Целта на занятието е да изградим добре оптимизиран on-page сайт, като предварително сме подбрани ключови думи (сега сигурно Ви притеснява подбора на ключови думи и поради тази причина ще отделя специална тема за Избор и анализ на ключови думи).
За да бъде по-лесно разбираем on-page процесът предлагам да го представим с конкретни примери. Решаваме да оптимизираме за "ключова дума1".
  • Ако имате вече готов изграден сайт и решавате да оптимизирате дадена страница за определена ключова дума е добре URL-ът да е http://вашия-домейн.bg/ключова-дума1. Ако нямате сайт, ще Ви е по-лесно при оптимизацията, ако домейнът Ви е изграден от израза, за който ще се борите. В случая http://ключова-дума1.bg
  • Вашият тайтъл трябва да съдържа ключовата дума, в случая <title>Ключова-дума1</title>, като може да добавите още няколко думи, които са в контекста на страницата.
  • Мета таговете трябва да съдържат ключовата дума, в случая "ключова-дума1"
  • Density (наситеността) трябва да е от 1% до 7%. Ако текстът на страницата ни е 100 думи, ключовият израз "ключова-дума1" е добре да се повтаря 4 пъти (средно между 1% и 7%).
  • Използвайте Алт тагове на изображенията на страницата. В случая alt="ключова-дума1"



Следва продължение...


Няма коментари:

Публикуване на коментар